torstai 22. maaliskuuta 2012

meikkejä, tulppaaneja ym. kivoja arkihöpinöitä

Kiva päivä! Yövuoro meni leppoisasti ja aamulla pidin tämän rupeaman viimoisen raportin ja lampsin vapaille. Lamps, lamps. :-) Päätin hyödyntää virkeän aamuhetken ja kävin kaupassa, ostin ruokajuttujen lisäksi tulppaaneja. Mulla on ollut tässä kuussa koko ajan tulppaaneja kotona. 

Kotiin päästyäni ajattelin, että pitäisi soittaa niiden Kelan pyytämien palkkakuittien perään. Ei huvittanut ja onnistuin nopeasti kehittämään tuosta soittamisesta kauhean ongelman itselleni. Soittamista lykätäkseni laitoin pyykit pyörimään. Sitten tein lihapullataikinan, laitoin siihen kaikkia jämiä mitä jääkaapista löysin, juuston loppuja, tuorejuustoa, pekonia. Jätin taikinan muhittelemaan ja tein ison kulhollisen banaani-ananas-rahkaa. Pyörittelin taikinan pulliksi ja laitoin uuniin. Tiskasin. Levitin pyykit. Sitten en keksinyt enää mitään miten lykätä ja alkoi jo vähän väsyttääkin, joten tartuin kapulaan ja soitin. Puhelu kesti noin kaksi minuuttia ja palkkakuittini lähtevät postiin tänään... No niin, olipas taas vaikeaa.

Otin täkin sohvalle ja katsoin puolen jaksoa Klikkaa mua!, ja sitten nukuin neljään, jolloin Ville tuli kotiin. Söimme ja lähdimme "asioita hoitamaan", eli postiin hakemaan Strawberrynetistä tilaamani mineraalimeikkivoiteen ja laittamaan samalla Villen kummipojalle kortti, kirjastoon ja Kamppiin. Ville kävi tietokonekaupassa jotain nettiasioita hoitelemassa (ei olla päästy koko viikolla nettiin, mutta nyt on taas kaikki hyvin ja uusi modeemi) ja minä pyörin kaupoissa ja ostin ystävälleni synttärilahjan.

Kotona Salkkarit, pari jaksoa Klikkaa mua!, kulmien värjäys ja kasvonaamio, herkuttelua, uuden meikkivoiteen testailua. Kohta voin jo ihan hyvin mennä nukkumaan, rytmi on taas onnistuneesti käännetty yövuorojen jälkeen. Hyvä minä! :-) Ja voi että mä kuulkaa tykkään kolmivuorotyöstä, se on mun juttu se.

Ja nyt mooi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs mietit?