lauantai 28. huhtikuuta 2012

Vapaa

Torstaina loppuivat yövuorot ja edessä olivat ihanat neljän päivän vapaat. Neljän, tai oikeastaan kolmenkin, päivän vapaa on muuten melko lailla maksimi mun kapasiteetilleni, sitten haluan jo töihin. :-D Eri asia jos olen jossain reissuissa, mutta jos olen vain Helsingissä en kyllä kovin montaa päivää jaksa vain olla. Nyt olen järjestänyt vapailleni ohjelmaa, ettei iske "ääh ei oo mitään tekemistä elämälläni ei ole tarkoitusta" - kriisi.

Heti torstaille olin varannut itselleni kampaajan. Nyt on taas tukka lyhyt, pallo ja hyvä. Kuukauden hiusstressi on ohi. Kampaajan jälkeen näin ystäväni, tapasimme Hakaniemen Sokoksella ja menimme siitä kahville. Olin etuajassa niin kuin aina, odottelin ja sitten yhtäkkiä hän oli tupsahtanut siihen, ja näytti niin hauraalta ison vauvamahansa kanssa ja itsellenikin yllätykseksi kapsahdin hänen kaulaansa. Rakas, rakas ystävä. Istuimme toista tuntia kahvilla ja pahoittelin, miten olen kuin humalassa yövuoroista ja liian lyhyistä yöunista, ja ystäväni heristi sormeaan, joo joo, älä yritä, sä oot ollu juomassa kolme yötä, haisee tänne asti. :-D Muutenkin oli hauskat jutut, naurettiin ja vitsailtiin ja puhuttiin vakaviakin, vähän.

Eilen siivosin, silitin, tein ruokaa, pesin pyykkiä ja kävin kaupassa, eli hoidin kaikki rästissä olleet kotityöt. Illalla kävimme Villen kanssa leffassa katsomassa Poikani Kevin - elokuvan. Ei ollut niin ahdistava kuin olin pelännyt, mutta, noh, aika ahdistava kuitenkin. Tykkäsin. Leffan jälkeen koko sali oli aivan hiljainen, mikä tuntui vaikuttavalta. 

Leffan jälkeen saunaan, saunan jälkeen viiniä ja viinin jälkeen unta, jota riitti 13:30 asti tänään. Y Ä K . Yritin olla masentumatta, että taas tuhlasin kallisarvoista elämääni nukkumalla liikaa, ja menin salille tekemään ihanan rankan jalkatreenin. Sitten olikin jo ilta, soitin isälle, kävin kaupassa ja vuokraamassa elokuvia, tilasin pizzan. Ilta on nyt mennyt elokuvaa tapittaessa, herkutellessa, ja nytpäs jatkan leffan loppuun että saan molemmat katsottua. Huomenna rakkaan siskon kanssa iltaa istumaan ja tanssimaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs mietit?