sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Sunnuntaikooste

TAAS on viikko vierähtänyt! Tämä kuluneen viikon paketointi näin sunnuntaisin on kyllä tosi hyvä juttu. Tulee edes kerran viikossa pysähdyttyä ihmettelemään mihin sitä päivänsä ja tuntinsa käyttää.

Tällä viikolla:

- Olen viettänyt kaksi arkivapaata ja ollut muuten lyhennetyissä vuoroissa töissä. On ollut kivoja vuoroja. Kohta taas sorvin ääreen.

- Olen käynyt melkein joka päivä lenkillä ja ollut taas kokonaisen viikon syömättä karkkia. Muista herkuista ei sitten hiiskuta. ;-)

- Olen ollut aivan pohjattoman onnellinen ja tyytyväinen elämääni.

- Olen lähetellyt paljon wazup-viestejä.

- Ostin Nakelle käytettynä netistä kengät ja niitä hakiessamme teimme samalla ekat joululahjaostokset. Tai minä tein ja Nakke oli hiljaisena moraalinäänenä ettei äiti tuhlaa liikaa.

- Pelasin töissä Afrikan tähteä.

- Järjestin äsken Villelle maukkaat isänpäiväkahvittelut. Menu piti sisällään koktailpiirakoita eri päällisin: Gouda-juustoa, leipäjuustoa, lämminsavulohta, kananmunaa, suolakurkkua, pekonia... Juomaksi lasipullot coca colaa sekä kahvia. Kaunis kattaus. Ville tykkäsi. Sähke. Piip. Loppu.

- Yritin opettaa Nakkea piirtämään mutta hän vain ensin taputti ja sitten vilkutti hyvin hämmentyneen näköisenä.

- Vaihdoin lakanat, siivosin satatuhatta miljoonaa kertaa.

- Muistin vihdoin varata Nakelle ajan hammastarkastukseen.

- Olen taas juonut ihan älyttömästi vaaleaa glögiä.

- Alan pilkuhiljaa innostua joulusta!! Villellä onkin aatto vapaa ja voidaan viettää ihana oma joulu täällä kotonamme.

- Laitettiinjo jouluvalot takapihalle. Joka aamu nähdessäni ne koen sellaisen ihanan lapsellisen joulusäväyksen. Odotus on kutkuttavaa, vaikka tylsä aikuinen minussa ei edes tiedä mitä tässä odotetaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs mietit?