sunnuntai 13. marraskuuta 2016

11.-13.11.2016

1. Perjantaina kiva ilta kavereilla!

2. Eilen lapset nukkuivat seitsemään, HALLELUJAA!, mutta tänään ei ollut yhtä paljon onnea matkassa ja aamu alkoi jo ennen kuutta.

3. Onneksi tähän päivään sisältyi yli tunnin mittaiset päikkärit. Teki niin hyvää!

4. Sidkoni oli meillä eilen vahtimassa lasten unta, kun Ville lähti moikkaamaan kaveriaan ja minä ahersin iltavuorossa. Istuttiin töistä tultuani siskon kanssa vielä iltaa, parasta!

5. Olin aamulla lasten kanssa pulkkamäessä ja olen nyt kärsinyt selkäkivusta.

6. 9 päivää sisältäen kahdeksan työpäivää - putkeni päättyy huomenna.

7. Kävin tänään aamulla suihkussa niin että lapset odottivat kiltisti olkkarissa ilman mitään kolmas maailmansota syttyy ihan just - meininkejä. Hurraa!

8. Kahden viikon päästä Villen kanssa Tallinnaan!!!

9. Suunnittelen innoissani joululahjoja lapsille.

10. Ensi viikolle olen sopinut kivoja kamujen tapaamisia.

2 kommenttia:

  1. Niin oli todella kiva nähdä pitkästä aikaa. Kamalaa vaan mennä nukkumaan niin myöhään (yhdeltä olin pedissä), mutta oli se sen arvoista :).
    Perjantaina uudelleen!

    Ps. tsemppiä selkäkipuihin. Oon sun kaima: niksautin alaselkäni tänään fysioterapialla (jotenkin ironista).

    VastaaPoista
  2. Myöhään valvominen on kyllä RANKKAA! Mä otin eilen takaisin ja nukahdin jo yhdeksältä sohvalle :-D

    Tsemppiä SULLE selkäkipuun!!

    VastaaPoista

Mitäs mietit?