tiistai 22. marraskuuta 2016

22.11.2016

1. Yleensähän aika oikein liitää, mutta tämä päivä tuntuu piiiiiitkältä.

2. Johtunee osin siitä, että heräsin jo viideltä kuopuksen kanssa. Heräsin väärällä jalalla ja valitettavasti kiukkuinen mieli kurkki koko päivän aivan olan takana.

3. Nakke pärisytti ärsyttävästi hakiessani hänet päiväkodista niin että sylkeä lensi päälleni. Töissä yksi asukas huusi kurkku suorana ja tarttui satuttamismielessä paitaani. Elämäni sylkykuppina...

4. Olin jäädä bussin alle (autolla). Tilannenopeutta molemmilla vähän liikaa. Säikähdin, ärsytti.

5. Kävin aamupäivällä salilla, lillumassa porealtaassa, saunassa ja noiden päälle vielä sushi-lounaalla. Ihan yletöntä luksusta, muttei onnistunut kääntämään huonoa mieltä kokonaan.

6. Olin vielä kotiin töistä ajaessani niin kiukkuinen että parkkeeratessani pihaan suljin nautinnollisesti radion juuri ennen toimittajan selostuksen loppuhuipennusta ja sanoin ääneen ilkeästi: juttusi kiinnostaa minua niin vähän etten jaksa edes kuunnella sitä loppuun.

7. Ikävöin koko illan töissä lapsia ja Villeä, kotiin.

8. Toinen vaipaton päivä Nakella. Olen niiiiiiiin iloinen siitä!

9. Eilen oli kiva viettää Villen kanssa yhteistä iltaa lasten mentyä nukkumaan.

10. Välipalan jälkeen kehottaessani Nakkea potalle hän vain jatkoi pöydässä istumista ja sanoi haaveksien: "Nyt minä nautin kesäauringosta..." :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs mietit?